top of page
  • תמונת הסופר/תענבל הרפז

פשוט הולכות ינואר- חריץ בזמן

תחושת חופש משכרת , זה מה שהיה לנו שם.


כנגד כל הסיכויים ביום שישי יצא לו לדרך, בשקט בשקט ,טיול פשוט הולכות ינואר. כמות התנודות שחלו בו שמה בכיס הקטן את שוק ההון אפילו בימים סוערים במיוחד. הרי למי מאיתנו לא היה ילד בבידוד? או יולדת קרובה לתאריך? או סתם אפצ'י תמים? איף על כל האתגרים האלה.

עם יד על הלב- זה היה הטיול שהיה הכי קשה להוציא לפועל בכמעט שנתיים שהעסק שלי קיים (מי אמר יומולדת ? כן כן כן ).

כולנו באותה סירה מתנדנדת של חוסר וודאות , ותחושת הקיפאון משתלטת ועושה בנו שמות. אבל איך אמרנו שוב ושוב תוך כדי שאנחנו הולכות מוקפות בהרי מדבר ? בדיוק עכשיו ! דווקא את זה ! כן כן כן תנו לי עוד !!!!!!!! זו בריאות. זה ריפוי. זה בדיוק מה שצריך. אין לנו ספק בזה.


ועדיין- מסתבר שלא הייתה אחת מאיתנו , כולל אותי, שלא עברה לה בראש המחשבה- נו , אולי כבר עדיף לדחות ודי. קר, ובידוד, ורחוק. בשביל מה כל זה? כמה קל לנו להישאר במוכר ובידוע, אפילו אם הוא לא נעים. כמה יותר פשוט לא לצאת מאשר כן לצאת. א ב ל כשהצלחנו לצאת בכוחות על של -לפתוח חריץ במציאות ומהר מהר לקפוץ לתוכו- ווי ווי ווי וווווויייייייייי איך זכינו.


באמת שקשה לתאר שיש מציאות אחרת עד שנמצאים בה.

תודה למטיילות האהובות שלי שמזכירות לי שוב ושוב בשביל מה כל זה כדאי. וגם , לא פחות חשוב, מצלמות ומצטלמות מושלם. אוהבת אתכן ממש

*****

למי שזקוק למדבר מזכירה שיחידת האירוח המתוקה שלנו מוכנה ומזומנה , ופתוחה לכל אדם.

אומרים שכיף וחופשי אצלנו


יאללוש רצה לנשום קצת תמונות עד הפעם הבאה מזכירה לעצמי שהכל אפשרי, גם כשנראה שלא.

ענבל

פוסטים אחרונים

הצג הכול

אשה מדבר- הטרילוגיה

הטרילוגיה. כמו לכל סיפור עמוק וטוב גם פה שלושה חלקים- התחלה אמצע וסוף. אני מקווה שהם יכתבו את עצמם כי לא הבנתי איך אפשר בכלל למצוא מילים...

コメント


bottom of page