top of page
  • תמונת הסופר/תענבל הרפז

פשוט הולכות דצמבר

הקבוצה הדייקנית ביותר, והשתיינית ביותר, שהיתה לי עד כה. והיו לי .


התאספנו בשישי בבוקר. כולן הקדימו חוץ מיעלי , אבל ליעלי יש זכויות יתר .



13 נשים מגיל 22 ועד גיל 60 , הרוב זרות זו לזו. חלק מכירות מהדרך, חלק היו איתי כבר בטיול, וחמש נשים מאותה משפחה שבאו לחגוג יומולדת.

גם אני רוצה לחגוג כך יומולדת שישים, חשבתי לעצמי.


מיד יצאנו לדרך , את השמות גילינו זו לזו רק אחרי שהשרירים התחממו קצת והמדבר קיבל אותנו לתוכו.



הלכנו, טיפסנו, עלינו, פחדנו, צחקנו, החלקנו, דיברנו, ירדנו, אכלנו, עזרנו, נעזרנו, שחררנו, נתפסנו.



כנראה שהן קראו את מה שכתבתי על פשוט הולכות נובמבר עם כל הרעש הזה של הצחוק כי הפעם היה בכי. בכי טוב כזה , לא לדאוג. היו גם מלא מלא צחוקים , ומלא מלא אלכוהול, ומלא מלא ידיים שהושטו לעזור בסולם או בירידה.



והייתה שיחת לילה ליד המדורה אל מקומות עמוקים שחיכו להתגלות. ובכי. עיניים דומעות של קירבה רגעית, שחרור ופורקן.


זה תמיד מדהים אותי כמה כל טיול שונה , וכמה ההתעקשות שלי להימנע מפעילות מונחית ומעגלי שיח ושיתוף יזומים מביאה איתה הפתעות וקסמים כל פעם מחדש.

לפעמים זה משחק קופסה וצחוקים אל תוך הלילה, לפעמים כמה בקבוקי יין שנותרים ריקים , לפעמים מישהי מובילה שיחה על מיניות או פותחת קלפים או מסבירה על כסף , ולפעמים הלב מבקש מקום להניח כאב. והנשים סביב נותנות לו מקום.



בכל פעם הקסם קורה, תודה לאל, לאלה, ללילה, למדבר. תודה לצוות המחנה המסור כל כך. ותודה לכן- נשים יקרות ואהובות כל כך שנענות להזמנה שלי ומניחות את עצמכן במלואכן.


מה מחכה באופק ? אושר !

בעוד שבועיים בדיוק נמריא לטיול מיטיבות לכת ונחגוג סילבסטר בהרי אילת וטיול פשוט הולכות הבא יקרה כבר בשנה החדשה 2022 -שישי שבת 14-15.1

איזה כיף לנו, יו.





פוסטים אחרונים

הצג הכול

אשה מדבר- הטרילוגיה

הטרילוגיה. כמו לכל סיפור עמוק וטוב גם פה שלושה חלקים- התחלה אמצע וסוף. אני מקווה שהם יכתבו את עצמם כי לא הבנתי איך אפשר בכלל למצוא מילים...

コメント


bottom of page