top of page
  • תמונת הסופר/תענבל הרפז

פשוט הולכות אפריל- ורק ומדונה לא נשאר מקום

לפחות שלושה ימי הולדת נחגגו רשמית בטיול הזה . עם חברת נשים יקרה מפז של חברות, בנות , אימהות ואחיות. אני אומרת לפחות שלושה כי עם כל בקבוק יין שנפתח גילינו עוד מישהי שחוגגת יום הולדת. מה? גם לי היה ביולי ! אז הרמנו עוד כוסית.

שרב אמרו לנו. חה! מרוב איומי שרב היה לנו קר בלילה. מה שכן- איומי השרב הוציאו ממני הרבה יצירתיות וגמישות על , דבר שהביא אותנו ללכת מסלול עם מים צוננים ביום שישי ולישון בנווה מדבר אמיתי. כזה עם דקלים ואגם וציוץ ציפורים. ברווזים היו שם אפילו, יפים כאלה , שניקרו לנו בקומפוסט והסתובבו בלילה מסביב. אבל הרגשנו די בטוחות עם רופאה, מיילדת, ווטרינרית ושתי חובשות.

קשרים. איט איז אול אבאוט קשרים. 18 נשים חולקות מרחב למשך יומיים במדבר. חלק מכירות, חלק לא. חלק באו לבדן להיות קצת בשקט, וחלק באו ביחד ועשו להן הרבה רעש. ארבע חברות ילדות שמכירות מהיסודי עם בנותיהן בנות העשרים וקצת . שלושה זוגות של אחיות. מיליון נושאי שיחה והמון זוויות על החיים מהגילאים השונים שהיו שם. חברויות משלבים שונים של החיים. ערב רב של גילאים , זיכרונות, מקומות. שיחות ושתיקות שמכילות כל כך הרבה בתוכן. וכל זה בחוץ, תחת השמיים. כוחם המרפא של הטבע, של המדבר, ושל החיים.

לא אגיד, היו דברים מוזרים שהתגלו . נגיד, לאמץ אלפקה או חמור. נגיד, להכין מרשמלו עם פתי בר ושוקולד במדורה (נו איך קוראים לזה?) נגיד, לשים מלח וורוד מתחת ללשון נגיד, טוב , לא משנה. זה סוד.

ואחרונה חביבה- מדונה. עת סיימנו להעמיס לג'יפ האדום : כוסות תה, קופסה עם ירקות, מחצלת, קרקרים, ערכת קפה, שבע נשים על תרמיליהן ומים, רק למדונה- הפרה שקרן אימצה- לא נותר מקום. לחיים !!!!!

יש רק עוד טיול אחד פתוח להרשמה לעונה הזו (!!!) ועוד שני טיולי בוטיק סגורים לשתי נשים אהובות שחוגגות יום הולדת, ואז מוות, אה כלומר קיץ. אז אם אתן רוצות שאיפת אוויר טובה כזו בואו.


תודה יובל כהן אהרונוב המוכשרת שתפסת אותנו ככה ברגעים קסומים ואותי עושה מתיחות :)




פוסטים אחרונים

הצג הכול

אשה מדבר- הטרילוגיה

הטרילוגיה. כמו לכל סיפור עמוק וטוב גם פה שלושה חלקים- התחלה אמצע וסוף. אני מקווה שהם יכתבו את עצמם כי לא הבנתי איך אפשר בכלל למצוא מילים...

Comments


bottom of page