top of page
  • תמונת הסופר/תענבל הרפז

מיטיבות לכת משוגעות במכתש הקטן

הבוקר לא האמנתי שמה שקרה לנו באמת קרה לנו אז הלכתי להציץ בתמונות אמאלללללללללללללללללהההההההההההה עכשיו אני עוד יותר לא מאמינה.




מה זה הצבעים האלה?? יכול להיות ששתינו יין לבן צונן ליד גב מים באמצע המדבר?? ואיך זה שכל הנשים שמטיילות לצידי הן הכי יפות בעולם??

מה עשינו שמגיע לנו כל הטוב הזה ?? מה ??

טיול מיטיבות לכת קרה. איזה מזל. זה טיול מסובך יותר להפקה ולרגעים היה נראה שלא יצליח לצאת אבל פשוט לא הסכמנו לוותר, והוא יצא לפועל , רגע לפני סגר.

שלושה ימי מדבר לפנים. רק הולכות. פשוט הולכות. הרבה.


זה טיול משוגעות אמיתי . כאלו שכבר כמעט שנה צועדות איתי בווטסאפ כל מסלול שאני זורקת עליהן. כאלו שהתחרו ביניהן (לא באמת) מי הביאה אלכוהול יותר שווה ושוקולד יותר טעים. כאלו שיסכימו לצאת מהאוהל רק אם זה 12 ק'מ ביום מינימום. וללכת , וללכת , וללכת.



איזה אושר זה ללכת יום שלם במדבר ולדעת שיש לך עוד שניים כאלה . איזה אושר להיות בלי קליטה שלושה ימים. איזה אושר שכל מה שמתעסקות בו זה מתי עצירת האוכל הבאה ובאיזה שביל נבחר. איזה אושר לדעת שהעולם ממשיך להתטרלל גם בלעדינו ושאנחנו זוכות בפיסת גן עדן שפויה ומדברית, צועדות בה ימים שלמים בלי להשאיר חותם מלבד פסיעותינו.

איזה אושר עצום ומרחיב לב זה לדעת שאני עשיתי את זה. אושר. אושר. אושר. אושר. לראות נשים מאושרות במדבר ולדעת שאני גרמתי לזה לקרות. פשוט אושר.

שפיות, אושר, חופש, חירות , חברות, עונג, התעלות ותודה עמוקה. את כל זה אני מרגישה כשמביטה בתמונות.



פוסטים אחרונים

הצג הכול

אשה מדבר- הטרילוגיה

הטרילוגיה. כמו לכל סיפור עמוק וטוב גם פה שלושה חלקים- התחלה אמצע וסוף. אני מקווה שהם יכתבו את עצמם כי לא הבנתי איך אפשר בכלל למצוא מילים...

Comments


bottom of page