top of page
  • תמונת הסופר/תענבל הרפז

מיטיבות לכת בהרי אילת המוטרפים

הפור פליי הארוך ביותר בתולדות הטיולים. טיול מיטיבות לכת נקבע שנה מראש לדצמבר 2021 . כבר הגענו לדבר על תפריט בר אקטיבי אחרי שנסגרו המסלולים והלוגיסטיקה , ואז- אזהרת שיטפונות חמורה על כל ימי החלום שלנו. בלב דואב דחינו למרץ. וחיכינו. וחיכינו. וחיכינוווווו קבוצת הווטסאפ כבר שינתה את שמה מ"מיטיבות לכת" , ל- "נו כבר"

עד שהוא הגיע.

כפרה עליך מרץ. איזה טיול יה אלללללללה, היה שווה לחכות. מזג אוויר מושלם , פריחה מטורפת בכל הוואדיות שקיבלו מלא מים בחורף הזה, וההרים האלה - הרי אילת.


אשר נקראים כך על שום שהם, ובכן, הרים. כלומר רוב מה שעשינו בשלושה ימים האלה היה לעלות. לפעמים בזווית הגיונית , לפעמים ממש לא. לפעמים בשמחה ובמשחקי שיכרות , לפעמים במילים לא יפות לעבר המובילה. גילינו שאת מה שעולות צריכות גם לרדת, במין מסלולי עיזים מוזרים. וגם את זה עשינו. יכולנו. התחושה הזו שהגוף חזק, יכול ומסוגל- עם ולמרות הכל- אין כמוה.

עשינו זאת . הלכנו שלושה ימים במחנה נודד של טיול מטורף בהרי אילת 14 נשים קרועות אלופות מהממות מצחיקות כואבות מתלוננות תפוסות הולכות עולות יורדות יושבות אוכלות צוחקות רוקדות שרות מעמיסות מבשלות .


הלכנו במצטבר 38 ק'מ בשלושה ימים עלינו במצטבר 2400 מטר שיחקנו משחקי אהבה עם ים סוף שנחבא ונגלה עד שהתגלגלנו אליו לטבילה.



היום אני עוד נוחתת וכל השרירים כואבים. חושבת עליכן- הדס, דנה, שירי, יעלה, יסמין, אחיעד, חנה, בשמת, ענבל, יסמין, מיכל, ענת, הגר- ועל איך זכינו.

הבוקר, כשקראתי את ההודעות בקבוצת ה" נו כבר" שלנו, חשבתי על הרגע הזה בפסגת הר שלמה בגובה 705 מטר. כולנו בסוף יום ארוך אחרי טיפוס של כמה שעות, עומדות חשופות מול הרוח ורוקדות !!

והרגשתי שאני מבינה לעומק את הביטוי התרוממות רוח.

ענבל



פוסטים אחרונים

הצג הכול

אשה מדבר- הטרילוגיה

הטרילוגיה. כמו לכל סיפור עמוק וטוב גם פה שלושה חלקים- התחלה אמצע וסוף. אני מקווה שהם יכתבו את עצמם כי לא הבנתי איך אפשר בכלל למצוא מילים...

Коментарі


bottom of page