top of page
  • תמונת הסופר/תענבל הרפז

בחירה- בחירות- חירות

אחרי הלידה של פלא הלכתי איתו בידיים וחבל טבור עוד מחבר ביני ובינו, נתמכת באנשים שאני אוהבת. אחרי הלידה של אור איבדתי הרבה דם ונזקקתי לעזרה. קיבלתי אותה בצורה המקצועית ביותר , יחד עם כבוד גדול לבחירה שלי להאמין בכוחותיי. אחרי הלידה של נהר התחלתי לנקות עם עדו את המקלחת, עד שהוא שלח אותי לסלון.


את פלא ילדתי על שש בחצר, אל ידיה של המיילדת שלי. את אור ילדתי בחצי כריעה בסלון, אל ידיו של עדו . את נהר ילדתי עומדת בדלת המקלחת, לתוך ידי שלי האוחזת . אבולוציה של הזדקפות אני מזהה פתאום. אולי במקרה.


עם פלא בחרתי אילו בדיקות אעשה, וכמה. עם אור בחרתי אילו בדיקות אעשה, וכמה. עם נהר בחרתי אילו בדיקות אעשה, וכמה. בהתאמה עשיתי פחות ופחות בדיקות, יותר ויותר בחירות . (נתון שעשוי להפתיע - אשה יכולה ללדת גם בלי בדיקות פתיחה. יעידו אור ונהר) גם כאן מזהה אבולוציה. עוד שאלות, עוד חשיבה ביקורתית, עוד ועוד אמונה, עוד הזדקפות. לא במקרה.


כל אחת מהלידות שלי נראתה אחרת לגמרי. בכל אחת מהלידות שלי הייתי עטופה במי שבחרתי עוד בהריון. מלידה ללידה היו סביבי פחות אנשים, עד שהייתי לבדי. אך לא בודדה.


היו דברים שהייתי משנה בדרך. למשל: מקשיבה לעדו שהציע לנפח מוקדם יותר את הבריכה. כל כך רציתי ללדת במים. ולא, ללדת בדלת של המקלחת זה לא נחשב. ולא, בגלגול הזה כבר לא אלד במים. או בכלל. וגם פה זה כי אני בוחרת.


ב ח י ר ה ב ח י ר ו ת ח י ר ו ת


6.6 = יום לידות הבית, שמעל הכל מסמן עבורי בחירה. זכות אנושית בסיסית, וודאי ברגע הזה.


הבחירות הכי טובות של הנשמה שלי
הבחירות הכי טובות של הנשמה שלי


רגע של חסד לכבוד היום הזה - שלושת בניי , הבחירות הכי טובות של הנשמה שלי,

באותו הרגע, בחרו לא להציק, כן להצטלם.



פוסטים אחרונים

הצג הכול

Comentários


bottom of page