top of page
  • תמונת הסופר/תענבל הרפז

הבעיה הכי קשה-לבחור תמונות

יודעות מה הבעיה הכי גדולה שלי בטיולים ?? לבחור תמונות !!

( חמסה טפו שום בצל. שאלו יהיו הבעיות שלי לנצח )

אבל שתדעו שזו בעיה ! רצינית ! איך אפשר ככה כשכל המטיילות הכי מהממות מגיעות דווקא אליי וכל הלוקיישנים הכי מושלמים מצטלמים כל כך יפה איך אפשר ככה לבחור ????

בטיול הזה היו נשים שכבר חזרו לטיול שני, והיו כאלו שהכרתי רק בפייסבוק. היו שבאו בזוגות, והיו שבאו לבד. היו שרצו ללכת שלושה ימים במדבר, והיו שכל עניין האוהל הזה לא בא להן טוב וכולן כולן כולן כולן סיימו נטולות העצמה כפי שסיכמנו מראש ובעיניים בורקות מתמהיל של שמש, עייפות, ואושר שעולה על גדותיו.


רגע אחרי שנכנסתי הביתה ורגע לפני שאני נכנסת להתקלח ולשטוף מעלי את הגבים, והאבק, והזיעה אני עוצרת להרשות ללב שלי עוד קצת להתרווח ולאהוב לאהוב לאהוב לאהוב את הדבר הזה שנוצר לו כאן.

איך כל אחת, וכל קבוצה, וכל רגע גם אם יש פחות טובים (ויש) הם חלק מזה. חלק ממני.


לסיכום: תודה לאלוהיי מזג האוויר, כמויות האנשים, הגבים שהתמלאו וג'וני. תודה על כל אחת מכן, אפילו שהייתן דייקניות להחריד ואהבתן כל מיני דברים מוזרים שהס מלהזכיר - I love you.

נ.ב. איך אני אוהבת שקבוצה שלמה רוצה לבוא שוב. נשים שלא הכירו עד אתמול כבר קובעות איתי יחד את הטיול הבא. שלמות. מחכה לכן למיטיבות לכת בנובמבר.




פוסטים אחרונים

הצג הכול

אשה מדבר- הטרילוגיה

הטרילוגיה. כמו לכל סיפור עמוק וטוב גם פה שלושה חלקים- התחלה אמצע וסוף. אני מקווה שהם יכתבו את עצמם כי לא הבנתי איך אפשר בכלל למצוא מילים...

Comments


bottom of page